pondělí 7. listopadu 2011

7/61- Ona klesla!!!

tak mi to ráno nedalo a přece jen jsem na tu váhu vlezla. A one mě překvapila! I přes včerejší pizzu k večeři, minimální pohyb, a menses ukázala 64 kg!!! O kilo míň jak minulý týden. Skáču dva kilometry vysoko a mám chuť pokračovat. Dnes si dám do těla!

Jídelníček:

- 70g celozrnného chleba, 2 lžíce lučiny linie (zaspala jsem)
- 250ml jahodového kefíru, 3 celozrnné sušenky
(8:40) 250ml jahodového kefíru, 3 celozrnné sušenky
- salát z quinoi (30g quinoi, 125ml vody,1/4 salátové okurky, 1 rajče, sůl)
(11:30) salát z quinoi
- 3 plátky knackebrotu, lučina linie, zelenina
(14:40) 3 plátky knackebrotu, lučina linie, cherry rajčata
- šmakoun, rýže, zelenina
(18:00) šmakoun, celozrnné těstoviny, paprika, mrkev

Akvarel

Pohyb: 30min cvičení podle fitnessTV- jsem vyřízená, už jsem vyšla ze cviku

Pití: 1,5 l heřmánkového čaje s medem, 1,5 l zeleného čaje
Mám Vás ráda kočky

5 komentářů:

  1. To není fér :D ale samozřejmě ti to moc přeju :)) můžu se zeptat co je ta quinoa ? vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. aha aha, už jsem zase o něco chytřejší :) Já si dneska právě dám asi kuskus :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla zvyklá mít doma spoustu zeleniny, ovoce, celozrný toustový chléb, různý jogurty a ted vůbec není z čeho vybírat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ta večeře vypadá výborně :))

    OdpovědětVymazat