úterý 8. listopadu 2011

8/61- Očekávaná zásilka

Dneska jsem nemohla dospat :-) Těšila jsem se jak malá holka až si půjdu vyzvednout balíček z mixit.cz. Že jsem se ani nenasnídala.

Tubus s musli a MŮJ DIETÁŘ!!! Už se nemůžu dočkat až začne rok 2012 a s ním spoustu nových věcí a zážitků.





- 2 jablka, 1/2 lžičky skořice, 250ml kefíru ( rozmixovat)
- 1 vařené vejce, 2ks knackebrotu, (2 lžíce nízkotučného tvarohu, 1 stroužek česneku- pomazánka)
(9:00) vařené vejce, 2 knackebroty, pomazánka z tvarohu a česneku
- ???
(12:00) kuřecí gordon blue, brambory
- mrkvový salát s jablkem a jogurtem ( 2 mrkve, 1 jablko, 100g  jogurtu, 1 lžička slunečnicových semínek)
(15:30) mrkvový salát ( bylo toho tolik kolik je napsáno nahoře, ale nesnědla jsem to celé)
- salát ze špenátu, sýra a ořechů
(19:00) salát ze špenátu, sýra a ořechů

Pohyb: 20 min cvičení podle fitnessTV

Pití: 1,5 l heřmánkového čaje s medem

6 komentářů:

  1. Jéé to je ta stránka jak si tam můžeš namíchat své vlastní müsli vid! I o dietáři jsem slyšela, koukám, že to bude příští rok velký hit, že bych si ho taky pořídila? I když můj diář už teď tak vypadá, zapisuju si tam váhu a všechno :D

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme právě taky dělali prvně lasagne a docela se povedly, dobrota to byla :))

    Hezký jídelníček :)

    Miluju diáře, hlavně v lednu :D Musím si vybrat nějaký hezký :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, to müsli vypadá skvěle! Hned jdu omrknout ty stránky :-) O Dietář soutěžim v Dietě, takže počkam a pak si objednam určitě taky :-) I když možná bych si ho mohla objednat rovnou, já moc štěstí v soutěžích nemam :-D

    OdpovědětVymazat
  4. to musli je parádní, znám tu stránku. :) diatářek pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mixuju a to díky tobě :-) Děkuju za tip, mam fakt radost. Na ty peníze, co mě to bude stát radši nemyslim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé, já chci taky ten dietář!!!! Dá se to někde koupit, nebo jen přes internet??? Je to úžasný!!!
    Už jsem koukla na tu stránku :) Můžu se zeptat za jak dlouho ti to přišlo po tom, cos to objednala??

    OdpovědětVymazat