středa 9. listopadu 2011

Sadomasochismus není opravdu nic pro mě



Už někdy na jaře jsem si koupila cukrovou depilační pastu Bioepil, ale nikdy jsem nenašla odvahu ji vyzkoušet. Až teprve dneska když jsem si naplánovala beauty večer, jsem se k tomu odhodlala :-)


Na obalu píšou že stačí nahřát a můžete začít. Tak jsem ho dala na 8 vteřin do mikrovlnky a mohla jsem začít. Nechala jsem si kvůli tomu narůst chloupky na nohách ( tak proto ten porost :-))


Nanáší se dřevěnou špachtlí, ale já ji nemám, tak jsem použila příborový nůž. Rozmázne se proti růstu....a....ŠKUB!!! Myslela jsem že to bude bolet, ale jsem zocelená z epilátoru. Zabere to ale dost času než ,,oškubete,, jednu nohu Ale třeba jen nemám ještě takový cvik.


Sice jsem zakydala celý gauč v obýváku, ale výsledek stojí za to. Snad někdy najdu odvahu použít ho i na jiné partie :-)

Jdu si užívat hebkých nožek.

3 komentáře:

  1. Ty pozitiva jsem začala hledat záměrně, měla jsem a pořád mam celkem velký problémy v rodině a v práci nejsem dvakrát štastná.. prostě už jsem pak viděla jen to špatný, jestli mi rozumíš. Takže na sobě pracuju a snažim se jak můžu :-)

    Děkuju za radu ohledně listovýho těsta. Dopřeju si ho jen občas :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, nu spíš k horšímu, mám v plánu foto-jídelníčky vynechat a přidávat jídelníčky jednou týdně, ale uvidím, podle toho jak se mi bude chtít :D přece jen se s blogem ráda piplám :D

    Jednou jsem viděla video jak se to dělá v nějakým salóně, hrozně mě to lákalo, a když vidím příjemný ohlas, super :) Já to třeba zkoušela epilátorem, nebyla to taková bolest, ale potom mi naskákali pupínky a navíc mi narosly hnusný a tvrdý chloupky :D Tak rači žiletka :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, to se mi líbí. :) Kolik to stojí?:)

    OdpovědětVymazat