sobota 5. listopadu 2011

5/61-Selhání

Ahoj holky
včera jsem totálně selhala. večer šel přítel na pivo a před tím koupil čokoládu a brambůrky. A to byla ta zrada. Čokoládu jsme si podali společně a pak on odešel a já se pustila do brambůrek. Já je nejdela, já je žrala, vůbec jsem si je nevychutnala, prostě jsem je cpala do pusy po hrstech a ani jsem pořádně nekousala. A pak najednou cvak a já si uvědomila co dělám, zbytek letěl do koše a já na záchod a pak na balkon kde jsem vykouřila snad půlku krabičky cigaret na uklidnění. Totálně jsem to po... Nechci se zase vrátit do toho kolotoče přejídání a zvracení, nestojí mi to za to. Takže doufám že to nebude pokračovat, a já budu dál vzorně baštit, jako Vy.

Dnešní plán:

- půl celozrnné bagetky, 4 plátky šunky, cherry rajčata, paprika (pozdě jsem vstávala, tak se nekonala)
- jogurt, jablko
(10:30) Florian Active jahoda-brusinka, jablko
- kuřecí guláš
(12:00) keřecí guláš, kuskus
- 1 polévková lžíce slunečnicových semínek
(14:30) pár bonbonu katjes, kousek domácího perníku ( byla jsem u mamky a mám menses, tak mám chutě)
- volské oko na zelenině( půl papriky, rajče, 2 vejce)
(18:00) volské oko na zelenině ( 2 vejce, paprika) 2 knackebroty

Pití: 1,5 l zeleného čaje

Přeji krásný den bez selhání a výčitek...

3 komentáře:

  1. Ahojky :)
    To se prostě tak občas stane, no... Důležitý je nad tím moc nepřemýšlet a jednoduše pokračovat dál, jakoby se nic nestalo, hm??? Každá z nás si tím prošla - já třeba snad stokrát :-D Ale je důležitý říct si dost a pokračovat dál...
    Držím pěsti, Juicy

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarjá půlku krabky jo? blázne, vždyť se zase tolik nestalo. Prostě si zhřešila. Víš jak bych to udělala já? Pustila bych si nějaký filmík, udělala čajdu a oddala bych se brambůrkové chuti, a pak bych měla výčitky, tak bych možná vlezla na rotoped. Právě nejdůležitější je naučit se to tak nehrotit, vždyt se nestala katastrofa :) ale jsi hustá, že si zbytek vyhodila, kdyby to viděl přítel :D No stress slečno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je škoda, my máme právě doma jenom rotoped, takže na ten sednu a jedu, ale je fakt, že málokdy se dokopu ke klasickýmu cvičení. To moje babča má doma různý posilovací věcičky, ale zase se mi u ní na tom nechce trapčit :D
    Miluju perník, zejtra mě taky čeká nějaké pečení a samozřejmě následující týden taky menzes, uááá to budou chutě :/

    OdpovědětVymazat