středa 2. listopadu 2011

2/61- Za mlhou hustou že by se dala krájet a možná ještě dál...

...žije jedna holka a ta když se ráno probudila a koukla z okna. Tak se rozhodla, že si udělá snídani do postele a pěkně v teplíčku a při filmu si ji sní :-)
 Pustila jsem si film Pokání a musím říct, že tento film ve mě zanechal silný emociální zážitek, a že se zařadí vysoko mezi můj imaginární žebříček shlédnutých filmů.


 Jinak myslím že jsem včerejší jídelák krásně dodržela. Doufám že mi to vydrží a já budu úspěšně pokračovat. Pohyb ale přidám asi až příští týden, zítra jdu na kontrolu k doktorovi a pak se uvidí.
 A co mě dneska čeká? Asi nic :-) Akorát musím uvařit oběd, zajít k mamce a mám tu kopu prádla na žehlení do kterého se mi vůbec nechce. A pak jsem se pustím do ručních prací, ano začala jsem z nudy vyšívat vánoční ubrus, tak budu chvíli pokračovat.

Dnešní jídelníček:

- 4 plátky knackebrotu, 60g cottage, zelenina
(7:30) 4 plátky knackebrotu, 60g neochuceného cottage, paprika
- 90g banán, 150ml jahodového kefíru
(10:00) 90g banán, 150ml jahodového kefíru
- trocha vepřového masa na pivě, rýže, zelenina
(12:00) vepřové maso na pivě, 35g quinoa, plátek houskového knedlíku, paprika, kousek 80% čokolády
- 30g musli sušenky, 150ml jogurtu
(15:00) 30g musli sušenek, 120g jahodového jogurtu
(16:00) proužek pistáciové čokolády orion ( ta nová, koupila jsem ji příteli a ochutnala jsem, zbytek si podal on)
- 180g tofu, 200g zeleniny, 100g chleba
(18:30) 180g tofu, 200g zeleniny, 100g chleba Fit
- půlka grepu? (včera večer jsem měla hlad, tak možná přidám ještě druhou večeři)

Pití: 3 l zeleného čaje

Nemám výčitky z té čokolády, ale příjde mi že toho jídle je moc

Přeji úspěšný den a neztraťte se v té mlze :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat