pátek 18. listopadu 2011

18/61

Uf tak teď jsem zažila dvě hodiny strachu. Sedím si takhle o přestávce v práci a volá mi mamka že nám utekl pes a že ona musí do práce. Tak jsem si vzala na zbytek dne dovolenou, zavolala jsem kámošce, jestli nemůže vzít auto. A dvě hodiny jsme jezdily se strachem že se mu něco stalo po městě. Nakonec mi zavolal kámoš že ho viděl běžet kolem jejich domu (bydlí kousek od nás a tam jsme jeli asi 10x), tak jsme ho nakonec chytli. Jsem ráda, protože kdyby se mu něco stalo tak by bylo u nás doma slzavé údolí.

(5:00) 2 celozrnné topinky, domácí jablečná marmeláda
(10:00) půl polystyrenu, mrkev, celer
(13:15) kuřecí stehno, rýže, fazole, kousek čokolády

4 komentáře:

  1. Tak to tě úplně chápu, nám se stalo to samé :/ nechali jsme ho hlídat babičce a on jí samozřejmě utekl, tenkrát mi to volala mamka když jsem byla u přítele ale neřekla mi to rovnou tak jsem byla celá strachy co se stalo. Nakonec se pejsek našel po třech dnech u slečny asi 20km vzdálené, co měla stejného pejska. Tak ještě, že to dobře dopadlo, jakého máte psíka? Jinak jídelníček je skvělý - snídaně áách! poslední dobou jsem závislá na marmeládě :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, hlavně že se našel! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. díky díky :))) no tak to je úžasnej pejsek :)) my máme chrochtavýho mopse :D tak si užij večer :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :)
    No, to jsem ráda, že jste pejska našli!!! Takhle to má moje kámoška pořád! Jejich retrívr jim takhle utíká minimálně jednou do týdne :-D Takže už ho všude znaj a automaticky vědí, komu volat :-D

    OdpovědětVymazat