úterý 1. listopadu 2011

Fuj, fuj, fuj aneb den 1/61

 Tak se hlásím poprvé z nového blogu a musím říct že jsem silně motivovaná. Včera večer jsem si s přítelem dala k večeři těstoviny a bylo mi tak těžko že jsem nemohla usnout a převalovala jsem se snad 2 hodiny. Takže první poučení: Nejíst nic těžkého např těstoviny k večeři.
 Dnešní jídelníček mám už naplánovaný, tak snad ho neporuším, když budu vařit oběd. Mívám s tím problém, neochutnat když vařím.

Plán:
-celozrnný chléb, lučina linie, drůbeží šunka, paprika
(7:40) 65g celozrnného chleba, 15 g lučiny linie, 40 g drůbeží šunky. paprika, zelený čaj
- 200g pomeranč, 150 ml jogurtu
(10:30) pomeranč, sojový jogurt
- vepřové maso s nudlemi
(12:30) rýžové nudle se zeleninou a vepřovým masem, kousek 80% čokolády

- 150ml jogurtu
(15:30) sojový jogurt
- 120g nízkotučného tvarohu, 5 knackebrotů, 200g zeleniny
(18:30) 5 knackebrotů, 120 g tvarohu, 200g papriky

Pití: 1,5l zeleného čaje, 1,5l heřmánkového čaje s medem

S pohybem to žádná sláva nebude, mám angínu, takže nemám sil :-)

Přeji úspěšný den hubňulky.

Žádné komentáře:

Okomentovat