pátek 4. listopadu 2011

4/61- Je pátek...

Žena cvičí tai chi [FAN2043396]> fotografie | Royalty Free | fotografie> VisualPhotos.com

...všichni půjdou večer ven a já budu pecnit doma. Sice mám vycházky, ale jen do půl 6. Takže Vám všem budu závidět jak si užíváte večer, až budu koukat na film. Když jsme u toho nemáte náhodou nějaký tip na super film?
 A co budete dělat o víkendu kočky? Mě by měla přijet sestra s malou neteří, tak se na ně těším.
Našla jsem si na internetu stránky- http://www.fitnesstv.cz/ Tak jsem si tam vytvořila svůj cvičící plán, připravila jsem přítele na to že si od příštího týdne každý den na chvíli zabavím noťas a nic mi už nebránín začít. Těším se jak malý děcko, až si dám zase do těla. A já to dokážu!!!

Jídelníček:
- 1ks rohlík celozrnný (60g), 60g cottage, zelenina
(9:00) 60g tmavé bagetky, 60g cottage, okurka
- 160g jablko, 150ml jogurtu   (nebyl hlad- pozdní snídaně)
- 135g šmakouna,43g rýže, 200g zelenina
(11:30) 135g šmakouna v hořčičné omáčce, 43g rýže, paprika, okurka, cherry rajčátka
- 1 musli tyčinka,200ml kefíru
(14:30) jahodová musli tyčinka, 200ml jahodového kefíru
- 120g losos s bylinkovou omáčkou, 43g rýže, 200g zeleniny
(18:00) losos s bylinkovou omáčkou, rýže, okurka
- půl čokolády milka, půl balíčku brambůrek

Pití: 1,5 l zeleného čaje, 1,5 l heřmánkového čaje s medem

2 komentáře:

  1. Děkují za pochvalu :)
    Hele tak to ber pozitivně - aspoň ušetříš. A film? podle toho co máš ráda? S tím cvičením plánem je to dobrý nápad, taky bych si potřebovala něco takového vytvořit, ale jsem hrozně líná :D Máš nádherný jídelníček, obzvlášť tu večeři bych si dala, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký jídelníček :))

    Asi ty stránky taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat