pondělí 21. listopadu 2011

21/61

 Ahoj holky,
tak jaký jste měli víkend? Můj byl takový napůl. V poslední době máme s přítelem nějakou krizi a já to nějak nedávám. Takže jídlo stálo za prd.
 V sobotu se u nás konala ,,pyžamová,, párty bez pyžam. Alkohol tekl proudem, jedlo se, hráli se společenské hry. Tak to bylo alespoň malé rozptýlení.

Dnes mě v práci čeká odpolední, tak mám jídelníček naplánovaný dopředu a zítra doplním jak to dopadlo. Teď se chystám cvičit, ve středu to asi nepůjde. Budou u nás měnit okna tak bude běhání kolem dělníků a uklízení toho bordelu co z toho bude.


Plán:

- jahodová ovesná kaše
(8:30) jahodová ovesná kaše
- zapečené brambory s česnekem
- kaki, hrst oříšků, hrst sušených jablek
- zeleninový cottage, 2 knackebroty


Krásné pondělí přeju

4 komentáře:

  1. Když vidím ten alkohol vzpomněla jsem si ,že mám v sobotu domluvenou akci. Gr, :D

    OdpovědětVymazat
  2. No pááni tady se flámovalo :D Krizi honěm zažeň, hlavně se nestresuj :)) to já se zase nervuju kvůli bývalému :D jídelníček vypadá dobře - ať se daří :))

    OdpovědětVymazat
  3. "pyžamová párty bez pyžam" :D To by se dalo vysvětlit i tak, že jste byli nazí :-D :-D
    Taky bych nějaký rozptýlení potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se ti povedl jídelníček? Vypadá moc dobře.

    www.tlustoprdka.blogspot.com
    www.tlustoprdkaobchod.blogspot.com

    OdpovědětVymazat