čtvrtek 3. listopadu 2011

3/61- Doktor

 Dneska mě čeká návštěva v lékaře, jde sice jen o obyčejnou kontrolu, ale já jsem vždycky nervozní jak malý děcko. Mám vždycky strach že mi něco najde atd, asi jsem na palici co?
 Včera se v mém jídeláku objevilo něco co by tak nemělo bývat často, ale bylo mi blbý neochutnat, když mi přítel nabízel ( on totiž neví že se snažím zhubnout).

Jídelníček:

- 2 plátky chleba, 15g tvrdého sýra, 20g šunky, zelenina
(8:30) plátek chleba, 15g tvrdého sýra, 20g šunky
- 210g půlka grepu, 150ml kefíru
(11:00) kefír
- ??? -ještě nevím
(13:30) filet z lososa, rýže, 200g zeleniny
- 3 plátky knackebrotu, 7g lučiny, 150ml jogurtu
(16:30) 3 plátky knackebrotu, lučina, višňový jogurt
- 130 g tuňáka ve vlastní sťávě, 44g těstovin, 200g zeleniny
(19:00) tuňák ve vlastní šťávě, 44g celozrnných těstovin, 200g zeleniny ( paprika, rajče)

Pití: 1,5l zeleného čaje

MELAvonD
Tak mám být doma ještě do středy mám prý zvětšené uzliny tak nemám chvátat. Asi už doma chcípnu. ještě že mám aspoň ty vycházky. a příští týden už budu cvičit, slibuju.
Mám Vás ráda kočky.

3 komentáře:

  1. To se ti zdá, kvůli té večeři, tou jsem se už jen odbila, protože jsem přišla pozdě z venku, tak abych tam měla co doplnit :D nežereš jak prase, blázínku :D máš to pěkné!

    nejsi na palici, to má takhle každej, aspoň tedy já! Musím se podívat co si měla včera v jídelníčku, ať si udělám choutky :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :-)
    Tak to jsem ráda, že už to funguje :-)
    Samozřejmě jsem ti tě v SB přepsala ;-)
    Hm...doktory taky nemusim...hlavně zubaře :-D Mě čekají příští týden odběry krve a to nesnášim :/ Přitom nechápu...můj táta je doktor, a přitom je nemám ráda :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Dny do konce roku ? odpočítáváš ? :)) máš skvělé věci ke cvičení,odpočin si a pak makej hezky dál :)

    OdpovědětVymazat