čtvrtek 10. listopadu 2011

10/61 Kašlu na lásku

.

 Nebojte nezbláznila jsem se je to jen název filmu na který jsem koukala včera po mém beauty večeru. měla jsem chuť na nějaký méně složitý film u kterého se dá vypnout a nemyslet na nic. A to tento film splnil.
 Včerejší večer byl celkově úúúžasný. Dala jsem si dvě deci bílého udělala salátek s kuřetem a potom jsem se přemístila do vany s levandulí a ležela jsem tam tak dlouho dokud se mi neudělali varhánky na prstech :-) Udělala jsem si strašidelnou masku (nahoře) ve které bych mohla strašit děti. A zjistila jsem že mi šilhá jedno oko. Njn bez brýlí jsem slepá. A za sousedova doprovodu na kytaru jsem se převalovala v posteli, dokud jsem vyčerpáním neusla.
 Miluju tyto dny, musím je provozovat častěji.


Jídelníček:

- dalamánek s cottage, šunka, zelenina
(9:00) dalamánek, cottage, 2 plátky šunky, paprika
- kefír
(10:30) florian active
- domácí žemlovka
(12:00) kousek domácí žemlovky
- mrkvový salát s jablkem a slunečnicovými semínky
(15:30) mrkvový salát
(17:45) bude restovaná cuketa, řapíkatý celer, fazole, trocha sýra a dýňová bulka
Pohyb: - 40 min cvičení podle FitnessTV
            - 10 min rotana


Přeji pohodový čtvrtek

4 komentáře:

  1. Taky si chci brzo takovej den udělat :-)

    Jé, vyučená cukrářka? A živíš se tim?

    OdpovědětVymazat
  2. To já bych přítelovi musela udělat ze salámů a masa :-) Ale sladký má taky rád :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Protože mi váha po 114 dnech přežíraček stoupla a já nechci měnit políčko vpravo na stránce na jinou, vyšší váhu, vždy přidám jen nižší, tak si na ní počkám :)

    Jídelníček máš krásný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. A právě protože ti nechci dělat chutě takhle večer :D a děkuju za pochvalu. Hehe ta fotka :D já si chci taky udělat beauty večer, zní to pěkně :)) a jídelníček vypadá moc dobře, šikulka :))

    OdpovědětVymazat