pátek 11. listopadu 2011

11/61 To už je zase pátek?

 To je mrazivo co? Nejlepší zůstat v posteli a celý den se válet. Stejně to doporučují, když je dneska to ,, magické,, datum. ,,Naštěstí,, já ještě večer nikam nemůžu, takže mě žádná katastrofa postihnout nemůže :-)  Nevím co budu zase večer dělat. Asi zase filmový večer, nebo něco takového.
 Ale odpoledne snad půjdu s kamarádkou na kafe, už to doopravdy potřebuju. A dneska má ještě přijet sestra s neteří a zítra další sestra (njn je nás jak králíků)
 Jo a dneska mi přítel řekl že mám nějak pevnější zadek a včera že mám pevný břicho. Ale myslím že si dělá srandu, protože pochybuju že by to po čtyřech dnech cvičení bylo poznat.


 - 100g bílého jogurtu, 30g musli, 1 lžička slunečnicových semínek, 1/2 jablka
(9:00) bílý jogurt, musli, jablko
- kukuřičný chlebíček
(11:00) 2 cereální sušenky
- trocha domácí žemlovky
(13:00) domácí žemlovka
- 10ks kešu, 5 růžiček brokolice, 2 cherry rajčátka
- zeleninový salát s tuňákem ( 1 konzerva tuňáka, 300g zeleniny)


Přeji krásný pátek bez karambolů.

3 komentáře:

  1. A čo ty vieš možno áno.... :)))
    aj nás je jak hadov :)
    už si zdravá? :))
    a uži si návštevu :)

    OdpovědětVymazat
  2. GIVEAWAY u mě na blogu!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. A proč by ne? :) Určitě to myslel upřímně ;-) Hele, my si myslíme, že si chlapi nevšímaj, ale oni si sakra všímaj :-D Až mě to někdy překvapuje, jakých drobností dokonce :-D

    OdpovědětVymazat