úterý 15. listopadu 2011

15/61

Ahoj holky,
omlouvám se že jsem se celý víkend neozvala, ale v pátek jsem se pohádala s přítelem a neměla jsem vůbec náladu na blog. A taky jsem jedla jako prasátko.
 Ale jsem tu zpět v plné síle. Chodím do práce tak asi nebudu přispívat každý den, ale pokusím se co nejčastěji. V práci se nedá moc dodržovat pravidelné stravování, ale snažím se jíst 5x denně.
 Teď jdu honem cvičit, hodím sprchu a honem na kutě. Jdu v noci do práce a čeká mě dvanáctka, tak na mě myslete.

(5:15) musli, banánový kefír
(10:00) sušená jablka, 2 ,,polystyreny,, mrkev
(15:00) kuřecí nudličky s brokolicí, sýrová omáčka, rýže

Doufám že jste na mě nezanevřely. Mějte se krásně kočky.

2 komentáře:

  1. Ahojky, jj, mixit přišel a jsem nadšená! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no ano, ten je hlavní! :)) Tak je potřeba si pěkně obalit nervy, to je jasné :)) ou dvanáctka, chuděrko, to ti opravdu nezávidím, a můžu být zvědavá - kde pracuješ? Jinak to máš krásné a mám chuť na to jídýlko v 15:00, mňam :)))

    OdpovědětVymazat